Saturday 20 January 2018

Hva er forex kvittering


Sparesiden Forex Bank driver mersalg Nr jeg reiser utenlands pleier jeg veksle e mindre belp hos Forex Bank. De ikke gebyr ved veksling og mot kvittering kan du ogs veksle tilbake gebyrfritt. De tjener penger p forskjellen i salgs og kjpskurs. Det gjr alle banker. Jeg vet ikke om de har hyere fortjenestemargin en andre banqueiro, homens p sm belp er fravr no gebyr viktigere. Jeg synes det er greit ha et mindre belp i kontanter. Ved de siste to anledninger har jeg blitt stilt noen sprsml om hvor jeg skal hen og om jeg er sikker p no jeg veksler nok penger. De har tydeligvis blitt instruert til selge mer. De forteller om gebyr ved to ut ut ut peer i utlandet og valuta pslag p 1,75 p de fleste kort. De fleste rene nettbanker tar ikke gebyr para uttak i utlandet ved bruk av kort. Bruker du kortet til varekjp er det normalt ikke gebyr uansett. Valutapslaget p 1,75 er betydelig mindre enn det Forex Banco de alcatrão. De acordo com 7,79 og selger por 8,63. Dette gir en midtkurs p 8,21. (Oanda oppgir i dag en kurs p 8,18).Du fr dermed et valutapslag p 5,1 ved kjp av euro og ved eventuelt ved kjpe tilbake norske kroner. Oanda oppgir i dag en kurs p 8,18184 ved kjp av euro og 8,17776 ved salg av euro. Dette er nivet p de kursene loja finansinstitusjoner som banker og Visa Operador internacional med. Med et pslag p 1,75 blir kursen 8,325. Det er 3,5 lavere en Forex Bank tar. N veterinário ikke jeg nyaktig hvilke kurser Visa international har forhandlet seg frem til, men med det store volumet de har s blir det ikke stort avvik fra det du ser p brsene. Noe kontanter trenger en fordi ikke alle betalinger kan gjres med kort. Det kan ogs ta noe tid finne minibank. Det blir ogs anbefalt bruke minibanker inne i bankene. Der er risikoen para skaff mindre. Du br likevel begrense vekslingen til det som er ndvendig. Jeg kommer fortsatt til bruke Forex Bank selv om det er dyrt. Andre banker tar et fast gebyr i tillegg til fortjeneste p valutakursen. Jeg synes nok det er litt utidig bli forskt solgt mer. LaquoEr det du som skal reiseraquo laquoHvor skal duraquo laquoEr du sikker p em dívida nokraquo er eksempler p sprsml jeg godt kunne slippe f. Jeg bruker lite penger nr jeg bare skal frem og tilbake. Veksler jeg para mye tjener Forex Bank penger nr jeg kjper euro og de tjener penger n jeg veksler tilbake. Derfor forsker de med mersalg. Innleggsnavigasjon Legg igjen en kommentar Avbryt svar404 -:,. . :: ...

No comments:

Post a Comment